Opravy / repase vstřiků diesel (naftových) motorů

Našim zákazníkům poskytujeme testování a opravu / repase vstřiků dieslových palivových systémů Common-Rail výrobců Bosch, Delphi, Siemens, Denso. Oprava (regenerace) spočívá v metodice uvedené výrobci a otestování na naší zkušební stanici, kterou vlastníme.

Co mohou způsobit špatně fungující vstřikovače?

Zvýšenou kouřivost a zvýšenou spotřebu pohonných hmot, v nejkritičtějších případech může dojít až k nenávratnému poškozením spalovacího prostoru motoru (propálený píst i vážné poškození povrchu válce). Po projevení prvních příznaků nesprávné funkce čerpadla a vstřikovače velmi záleží na rychlosti opravy, protože odkládání opravy poškození zvyšuje, opravu prodražuje.

 

Vstřikovače Common Rail

_mg_8068_325
Systém vstřikování paliva Common Rail je dnes výrobci automobilů nejčastěji používaným typem vysokotlakého vstřikování nafty do dieselových motorů. Systém Common Rail je schopen vytvářet podmínky k úpravě vstřikování paliva řídící jednotkou dle momentálního zatížení motoru. Protože palivo v zásobníku se nachází trvale pod vysokým tlakem, je možno vstříknutí paliva do spalovacího prostoru libovolně upravovat vysíláním elektrických impulsů do vstřikovače a tím docílit vysoké efektivity a účinnosti u moderních naftových motorů. Moderní Common Rail systémy se z hlediska technologie dělí na více systémů, zajišťujících vstřik paliva do motoru (elektromagnetické – solenoid, pizoelektrické). Tyto systémy umožňují během jednoho pracovního cyklu motoru provést několikanásobné vstříknutí paliva. Tím se velmi omezuje spotřeba paliva, obsah škodlivých látek produkovaných během spalování. Samozřejmě je tím zajištěn i větší komfort jízdy, dynamika, hlučnost.

Oprava / repase vstřiků Bosch Common-Rail

  • Vstřikovač BOSCH 2.5 dCi 0445110265
  • Vstřikovač BOSCH 2.0 TDI 0445116030
  • Vstřikovač BOSCH VW AUDI Škoda 2.0 TDI RAIL
  • Vstřikovač BOSCH 1.9 dCi
  • Vstřikovač BOSCH 1.6 Hdi
  • Vstřikovač BOSCH 2.0 Hdi
  • Vstřikovač BOSCH 2.2 Hdi

Našim klientům poskytujeme čištění vstřikovačů BOSCH ultrazvukem a přezkoušení před opravou vstřikovače kterou si zákazník teprve schvaluje. Oprava (repase) poškozených vstřikovačů spočívá ve výměně všech poškozených dílů vstřikovače. Opravený vstřikovač je odzkoušen sérii měření na naší zkušební stanici. Tato kontrola je automatická a simuluje dodávky paliva vstřikovače při různých podmínkách zatížení motoru. Po dokončení zkušebního cyklu je pro vstřikovač vygenerován kalibrační kód nutný zapsat pomocí diagnostického přístroje, pro bezchybnou funkci vstřiku v automobilu.

Oprava (repase) vstřiků Delphi Common-Rail

EJDR01001D, 2C1Q9K546BA, 1434987, EJDR00801D, R00801D, EJDR00502Z, EJDR00701D, R00701D, EJDR00401Z, R00401Z, 2C1Q-9K546-AB, R00202Z, R00402Z, EJDR00202Z, EJDR00402Z, EJDR00501Z, R00501Z, 3S7Q9K46BB, 3S7Q-9K546-BB, EJDR00504Z, EJDR00503Z, R00503Z, R00504Z, 4S7Q-9K546-BD, EJDR00101Z, EJDR00201Z, EJDR00301Z, EJDR00401Z, R00401Z, R00101Z, R00301Z, 2S7Q-9K546-AJ, 2S7Q6K546AJ, 2C1Q-9K546-A

Dále nabízíme otestování, tak i opravy vstřikovačů systému vyrobených firmou Delphi. Stejně jako u předešlého typu vstřikovače se dodržují pravidla stanovená výrobcem vstřikovače a během opravy (regenerace) se vždy vymění poškozené části vstřikovače. Samozřejmě zkompletovaný vstřik je prověřen na naší zkušební stanici a z hodnot naměřených pracovních parametrů se vygeneruje nový C2i/C3i kalibrační kód. Jeho programování do řídicí jednotky motoru diagnostický přístrojem zajistí správné dávkování vstřikovače ve Vašem automobilu.

Oprava(repase) vstřiků VDO Siemens Common-Rail

U vstřikovačů Siemens jsme schopni poskytnout zákazníkovi otestování, tak i kompletní opravu. Takto provedená oprava obsahuje výměnu vstřikovací trysky, přetěsnění a komplexní kontrolu a čištění zbývajících komponentů vstřikovače. Samozřejmostí je opětovné odzkoušení parametrů vstřiku udaných výrobcem.